Marketing Shero

Marketing Summit 2016 już za 5 dni! Kraków stanie się centrum marketingowego świata.

31 maja 2016

Wybitni polscy i zagraniczni eksperci z zakresu komunikacji marketingowej szykują się właśnie na najważniejsze w Europie wydarzenie w branży marketingowej. Już 6 i 7 czerwca zjadą się do Krakowa na Marketing Summit 2016. W tym roku dyskutować będą o najświeższych trendach w marketingu oraz o sposobach, dzięki którym firmy i marki mogą się dynamiczniej i sprawniej rozwijać. Nie bez powodu tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem GROWTH czyli WZROST.

Ci co zdecydują się na przyjazd do Krakowa nie pożałują. Przekonają się, że warto było wyjść zza biurka i i zaczerpnąć świeżej wiedzy, prosto od najważniejszych liderów rynku. 

To jednak nie wszystko. Podczas tegorocznej edycji, odbędzie się Young Marketers Summit. Bezpłatne prelekcje i networking dla wszystkich zainteresowanych marketingiem, którzy nie skończyli jeszcze 26 lat. Mogą skorzystać z nich studenci, juniorzy w agencjach i przedstawiciele startupów. To piękny ukłon w kierunku młodej grupy pasjonatów, którzy w przyszłości mogą prześcignąć swoich mistrzów. Ukłon i szansa, która może wyposażyć ich w niezbędne narzędzia do osiągnięcia sukcesu.

Nie zastanawiałam się długo. Jadę!!! Już nie mogę się doczekać tych wszystkich spotkań i gorących informacji.

MARKETING SUMMIT 2016

Marketing Summit to wydarzenie skierowane do osób odpowiedzialnych za rozwój firm i marek – zarówno tych działających na polskim rynku, jak i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Będę wśród nich.

W Krakowie, podczas tegorocznego MS będę miała okazję wybrać spośród 60 prelekcji ekspertów światowej klasy. Wszyscy prezentować będą najbardziej obecnie efektywne sposoby na rozwój biznesu. Wysłucham najlepszych praktyków marketingu, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem i zaprezentują najlepsze historie światowych marek. Wybór będzie ogromny a zdecydować na jaką prelekcję się udam trudno.

Marketing Summit 2016 Kraków

WŚRÓD PRELEGENTÓW ZNAJDĄ SIĘ MIĘDZYNARODOWI EKSPERCI Z OBSZARU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. MIĘDZY INNYMI:

  • John Tylor, Chief Client Officer Publicis Group, „Disruption and transformation”
  • Martin Wolf, CEO Labstore, „New Shopping Reality”
  • Alemsah Ozturk, CEO 4129Grey, „Fuck digital (why we should stop calling it digital since its everywhere and everything)”
  • Justin Billingsley, Chief Operating Officer Saatchi&Saatchi, „Client – agency: relationship in turbulent times”
  • Dian Warsosumarto, Executive Creative Director Vice Group, „VICE – a success story driven by content & video, and a deep understanding of audiences”
  • Barbara Koch, Social Communication Leader & Special Projects IBM. „Lessons from the future”

POLSKA REPREZENTACJA EKSPERTÓW Z ZAKRESU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ RÓWNIEŻ WYSTAWIA SWOICH NAJLEPSZYCH LIDERÓW. WSRÓD WIELU INNYCH BĘDĄ TO:

  • Marzena Witczyńska,Prezes Brave Hearts, „Experential Marketing”
  • Michał Sadowski, Prezes Brand24, „10 marketingowych praktyk przyspieszających rozwój firmy”
  • Tomasz Pawlikowski, President Leo Burnett CEE, „New media roles. Agency as the strategic partner in growing business”
  • Anna Rawska-Kupczyńska, HP Enterprise  – „Jak generować leady w B2B za pośrednictwem content marketingu”
  • Dorota Bigo, Programmatic Expert Google, „Rozmowa z konsumentem, czyli jak technologia zmienia komunikację marketingową”
  • Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający MSLGROUP Poland, „Nowy model komunikacji marketingowej na przykładzie najbardziej innowacyjnych marketerów na świecie”
  • Zofia Bugajna, Business Development Director, MSLGROUP CEE, „Storytelling, jako narzędzie budowania marki”
  • Radosław Wierzbiński, Media Impact, „Inboud marketing w praktyce – doświadczenia wydawcy, implikacje dla marketera”

ORGANIZATORZY ZAPROSILI RÓWNIEŻ NAJLEPSZYCH POLSKICH MARKETERÓW I CZŁONKÓW ZARZĄDÓW. WYSTĄPIĄ MIĘDZY INNYMI: 

  • Anna Jakubowski, General Manager The Coca-Cola Company Poland,  „It’s about more then good storytelling”
  • Tomasz Marszałł, Marketing and Communication Director TVN, 
  • Robert Krool, LifeSkills, „Jak kształcić elity, czyli od użytecznej edukacji do zyskownych ról…”
  • Monika Bis, Procurement & Administration Director Medicover, „Zamiana ról w sprzedażowym trójkącie: spójrz poza swoje cele”
  • Paweł Lenarczyk, Web&Digital Channel Specialist IKEA Retail Poland, „Content w reklamie internetowej”
  • Barbara Pasterczyk, Dyrektor Marketingu ING Bank Śląski,
  • Marek Woźniak, CEO, netPR, „Hybrydowy newsroom – więcej niż content marketing”
  • Dorota Sajewicz, vice CEO, RISK made in Warsaw, „Storyselling why it works”

Marketing Summit 2016 

YOUNG MARKETERS SUMMIT 2016

Jak już wspomniałam organizatorzy robią coś wspaniałego dla młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Udostępniają im wiedzę za darmo. Young Marketers Summit 2016 to sekcje prelekcji i warsztatów dla tych, którzy chcą uczyć się jak najskuteczniej odpowiadać za rozwój firm i marek. Dla uczestników YMS otwarty zostanie pierwszy poranny blok z międzynarodowymi gośćmi, następnie uczestnicy udadzą się do miejsca ze sceną YMS. Tam poznają najnowsze trendy dotyczące social mediów, video marketingu, nowoczesnego outdooru, komunikacji skierowanej do Millenialsów, kobiet, komunikacji PR i wielu innych. Kto na niej wystąpi? Odpowiedź nasuwa się sama. Eksperci, których naprawdę warto posłuchać. Będą to: Kuba Kaliciński – Kalicinscy.com, Michał Szczepański – K2 Media, Magdalena Grochala – Symetria PR, Łukasz Majewski – VML Poland, Dorota Kulbaka – Fog Content Agency, Michał Sadowski – Brand24.

Pełny program YMS obejmuje zdecydowanie więcej nazwisk liderów branży, którzy przygotowali dla młodych adeptów ciekawe wykłady. Co należy zrobić aby wziąć udział w Young Marketing Summit 2016? Wypełnić FORMULARZ i przyjść. Czas na zgłoszenia mija już jutro.

Young Marketers 2016

NAGRODY DLA NAJLEPSZYCH

Kulminacyjnym momentem dwudniowej konferencji będzie wieczorna Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015. Podczas tego wieczoru nagrody odbiorą najlepsi polscy marketerzy. Gala będzie również okazją do wręczenia nagrody dla najbardziej Promarketingowego Prezesa, który aktywnie wspiera swój zespół w skutecznej komunikacji marketingowej. Wyjątkowo jestem ciekawa tej ostatniej nagrody. Uważam bowiem, że właścicieli firm, którzy całym sercem wspierają wszystkie strategie związane z komunikacją marketingową we własnej firmie wciąż jest zbyt mało. Zbyt wielu jest niestety i takich, którzy nie uznają jej w ogóle. Tych jednak niedługo nikt nie będzie już brał za partnerów godnych do rozmowy.

PARTNERZY MARKETING SUMMIT 2016

Partnerami głównymi MS 2016 są: MSLGROUP, Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Publicis, ICE Kraków Congress Centre, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Kantar, T-Mobile, Deloitte.

Partnerami MS 2016 są: TNS, Millward Brown, FFW Communication, Dragon Rouge, Superbrands Polska, Akademia Leona Koźmińskiego, Indrems.

Patronat medialny nad MS 2016 objęli: TVN, Grupa Onet-RAS Polska, Media Impact Polska, Multikino Media, NaTemat.pl, Grupa Wirtualna Polska.

Sprawdź także

Brak komentarzy

Zostaw komentarz